Generelle informationer om overnatning, forplejning og transport
Som indkvarteret på et af Kronborg Cups overnatningsfaciliteter (skole, hotel, ferieby og vandrerhjem) er der i prisen inkluderet helpension (aftensmad fredag, tre måltider lørdag og morgenmad samt frokost søndag). Frokosten nydes på spillestedet og øvrige måltider på overnatningssted.
Ankomst til indkvartering under Kronborg Cup kan tidligst ske fredag d. 9. august kl. 12.00.
Sikkerhed og erstatning
Husk at tage hensyn til hinanden. Det skaber den bedste oplevelse for alle.
Lederne for de enkelte hold har ansvaret for alle ”egne” spillere under afviklingen af Kronborg Cup. Mindst én ansvarlig leder over 18 år skal bo sammen med spillerne.
De indkvarterede er erstatningspligtige over for evt. forvoldte skader.
Opbevaring af værdigenstande m.m. i indkvarteringslokalerne sker på eget ansvar, og Kronborg Cup er ikke erstatningspligtige for stjålne ting og sager - det er deltagernes eget ansvar at passe på tingene, samt at holde opsyn.
Overtrædelse af reglerne på et af indkvarteringsstederne (gælder alle indkvarteringssteder) kan medføre udelukkelse fra turneringen og bortvisning. I tilfælde af bortvisning vil depositum ikke blive tilbagebetalt.
Registrering inden ankomst
For at give alle deltagere den bedste oplevelse under Kronborg Cup er det vigtigt, at vi får jeres hjælp med online at registrere jeres oplysninger om:
- total antal personer pr. hold,
- information om holdet selv står for transporten under Kronborg Cup eller ønsker at købe bustransport til 175,- kr. pr. person
- information om nogle af deltagerne har allergi i forhold til forplejningen.
Udlevering af madbilletter og t-shirts
Udlevering af madbilletter og t-shirts sker på Kulturhavnen i forbindelse med åbningseventet fra kl. 14.00 til 20.00 på pladsen. Følgende bliver udleveret:
- Mad- og drikkepoletter til fredag – én polet af hver pr. person, som har købt forplejning
- Spise- og drikkebilletter til lørdag og søndag på spillested (én af hver til lørdag og én af hver til søndag).
- Kronborg Cup ADIDAS spillertrøje (prøv om størrelse passer – ombytning kan kun ske fredag i på pladsen mellem kl. 14.00 og 20.00).
Rødt armbånd – Forplejning og køb af bustransport lørdag og søndag.
Hvid armbånd – Forplejning på skole eller i Helsingør Ferieby.
Armbånd skal bæres tydeligt under hele Kronborg Cup.
Transport og forplejning
Nedenfor finder I link til information om busplan og forplejning (tider og sted).
Indkvartering på skole
Nedenfor finder du information om indkvartering på skole i eget klasselokale eller i idrætshal.
Liggeunderlag og sovepose:Deltagerne skal selv medbringe liggeunderlag og sovepose.
Ankomst:Ved ankomst fra kl. 12.00 får I informationsmateriale samt sikkerhedsinstruks.
Generel information om skolen, busstoppested, forplejning og afklaring af spørgsmål om opholdet på skolen.
Aflåsning af klasselokale:Kronborg Cup har vagter til at låse lokaler op og i, når I ankommer eller forlader skolen, men det er jeres eget ansvar at sikre dette.
Aflevering af lokale:Pakke jeres bagage/ting og rydde lokalet senest søndag kl. 12.00.
Det påhviler holdet selv at sørge for rengøring i eget lokale, fælles lokale samt på fællesarealer. Alt affald skal smides i affaldssække.
I kan opbevare bagagen på skolen (Hvis I ikke tager det med i bilerne) i bagageområdet på skolen.
Borde og stole skal stilles som ved ankomst – Vagterne har billede af bordopstillingerne.
I skal ”AFLEVERE” lokalet til vagterne.
HVIS LOKALET IKKE ER AFLEVERET EFTER REGLERNE, BETALES DEPOSITUM IKKE RETUR.
OBS: Husk at send bankoplysninger til returnering af depositum til info@kronborgcup.dk
Omklædning og bad:
Alle indkvarterede deltagere vil få den bedste oplevelse, hvis der bades og klædes om på indkvarteringsstederne. På den måde vil det være bedre plads i omklædningsrummene på spillestederne.
Borupgårdskolen, Smakkevej 2, 3000 Helsingør
Hellebækskolen, Skåningevej 11, 3140 Ålsgårde
Hornbæk Skole, Søren Kannesvej 6, 3100 Hornbæk
Mørdrupskolen, Rugmarken 1, 3060 Espergærde
Skolen ved Rønnebær Allé, Egevænget 6, 3000 Helsingør
Tibberupskolen, Idrætsvej 19, 3060 Espergærde
Tikøb Skole, Præstegårdsvej 21, 3080 Tikøb
Nordvestskolen, Blichersvej 121, 3000 Helsingør
Hvilken skole skal I bo på?
I Cup Manager Mit hold fremgår det, hvor I skal overnatte.
Holdets leder har ansvaret for deltagernes opførsel og overholdelse af gældende regler.
Det er forbudt at medbringe alkohol på skolens område.
Rygning og brug af åben ild er strengt forbudt på skolen.
Ingen adgang på skolerne i fodboldstøvler.
Der må ikke spilles fodbold indendørs eller i skolegården - der må spilles på skolens idrætsanlæg.
Affald skal anbringes i de opsatte affaldssække.
Der skal være ro på skolen i tiden fra kl. 23.00 til 06.00.
Alle deltagere skal rette sig efter vagthavende leder på skolen
Åbne vinduer må ikke forefindes når sovelokalerne forlades.
Alle indkvarterede personer skal bære det udleverede Kronborg Cup armbånd af hensyn til krav fra brandmyndighederne om opgørelse af antal personer på skolerne.
Overtrædelse af ovenstående regler kan medføre udelukkelse fra turneringen og bortvisning.
Indkvartering i Helsingør Ferieby
Nedenfor finder du information om indkvartering i Helsingør Ferieby.
Ankomst:
Ankomst fredag (check in fra kl. 12.00) adgang til hytter fra kl. 15.00.
Afgang:
Afgang søndag eftermiddag – hytterne skal forlades søndag senest kl. 17.30.
Adgangskode:
Adgangskoder til hytterne sendes (på mail) til kontaktperson et par dage inden ankomst – Kode er først aktiv fra fredag kl. 15.00.
Rengøring/forbrug:
Ophold er inkl. rengøring og forbrug – el og vand.
Sengelinned/håndklæde:
Kan lejes mod betaling (eller medbringes).
Omklædning og bad:
Alle indkvarterede deltagere vil få den bedste oplevelse, hvis der bades og klædes om på indkvarteringsstederne. På den måde vil det være bedre plads i omklædningsrummene på spillestederne.
Sperlings Allé 43A, 3000 Helsingør.
Holdets leder har ansvaret for deltagernes opførsel og overholdelse af gældende regler. Alle deltagere skal rette sig efter Helsingør Ferieby's retningslinjer, regler og anvisninger. Læs mere om Helsingør Ferieby's hjemmeside: www.folkeferiefonden.dk/helsingoer-ferieby/
Indkvartering på Helsingør Vandrerhjem
Nedenfor finder du information om indkvartering på Helsingør Vandrerhjem.
Ankomst og check ind:
Ankomst til Helsingør Vandrerhjem fra fredag kl. 12.00. Check ind på værelserne fredag kl. 15.00.
Værelser:
Fordelingen af værelser vil blive oplyst ved ankomst til Vandrerhjemmet.
Sengelinned/håndklæde:
Kan lejes mod betaling (eller medbringes).
Omklædning og bad:
Alle indkvarterede deltagere vil få den bedste oplevelse, hvis der bades og klædes om på indkvarteringsstederne. På den måde vil det være bedre plads i omklædningsrummene på spillestederne.
Nordre Strandvej 24, 3000 Helsingør.
Holdets leder har ansvaret for deltagernes opførsel og overholdelse af gældende regler. Alle deltagere skal rette sig efter Helsingør Vandrerhjems retningslinjer, regler og anvisninger. Læs mere om Helsingør Vandrerhjems hjemmeside: https://danhostelhelsingor.dk/
Depositum
Der skal betales 1.500 kr. pr. hold i depositum ved bestilling af overnatning - det gælder alle typer overnatning. Depositum tilbagebetales, hvis overnatningsstedet er afleveret korrekt og i ordentlig stand. På skolerne skal stole og borde placeres på samme måde, som ved ankomst, da lokalerne skal bruges til undervisning dagen efter.